Winkelmand
Uw winkelmand is op dit moment leeg, klik op 'verder winkelen' om naar de webshop te gaan om producten te bestellen.
Uw winkelmand is op dit moment leeg, klik op 'verder winkelen' om naar de webshop te gaan om producten te bestellen.
Welkom bij onze klantenservice! Hier vind je uitgebreide informatie over bestellen, betalen, bezorgen of afhalen en klachten. Heb je niet gevonden wat je zocht of heb je andere vragen voor ons? Neem dan gerust contact met ons op via de mail, mail. . Binnen onze openingstijden kan je ook altijd even bellen. Klik hier voor gegevens van onze winkels
Heb je een vraag over?
Waar zitten de winkel van Bakkerij Van der Grijn?
Onze winkels zitten in Groot-Ammers, Giessenburg, Nieuw-Lekkerland, Gorinchem (3x), Almkerk, Rotterdam en Nieuwegein (2x). Bekijk het overzicht en verder informatie over onze vestigingen.
Wanneer zijn de winkels van Bakkerij Van der Grijn open?
De openingstijden verschillen per winkel. Kijk hier voor de openingstijden van jouw vestiging.
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is doorgekomen?
Je krijgt altijd een bevestiging via de mail nadat je bestelling is afgerond. Heb je geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op via neem dan contact met ons op.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Jouw gegevens zijn veilig bij ons en deze worden nooit aan derden verstrekt.
Wat moet ik doen als ik een bestelling heb gedaan, maar ik kan deze wegens omstandigheden niet ophalen?
Neem contact op met de winkel waar je jouw bestelling af zou halen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil aanpassen?
Neem contact op met de winkel waar je jouw bestelling af zou halen of stuur ons een mail.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil laten bezorgen bij de buren omdat ik niet thuis ben?
Als je met iDeal hebt betaald, kun je een afwijkend bezorgadres invullen aan het einde van de bestelprocedure. Ook kan je een reactie plaatsen in het veld "Opmerkingen" als je de dag van bezorging aanvinkt.
Tot hoe laat kan ik bestellen voor de volgende werkdag?
Via de website is dit mogelijk tot 23.00 uur. Dan wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd of apart gelegd in de gekozen winkel.
Krijg ik ook Grijntjes als ik online bestel?
Ja, ook bij een online bestelling ontvang je Grijntjes. Deze krijg je bij bezorging of als je de bestelling ophaalt in de gekozen winkel.
Hoe betaal ik met Grijntjes bij een online bestelling?
Als je een artikel vanaf de Grijntjes pagina in jouw winkelwagen stopt, wordt hij voor €0,00 meegenomen. De Grijntjes lever je in bij het bezorgen of afhalen van de bestelling. Dit kan dus zowel in de winkel als bij de bezorger aan de deur.
Met welke betaalmiddelen kan ik betalen bij Bakkerij Van der Grijn?
Je kunt online bij ons betalen met Ideal. In de winkel kun je met cash geld of pin betalen. Een bezorgbestelling kan uitstuitend via Ideal of contant aan de bezorger betaald worden.
Wat zijn Grijntjes?
Grijntjes zijn de spaarmunten van Bakkerij Van der Grijn. Hiermee kun je geselecteerde artikelen aanschaffen. Kijk op de pagina over Grijntjes om meer te weten te komen.
Kan ik in de winkel met een briefje van €100,- betalen?
Nee, wij accepteren voor jouw en onze veiligheid geen briefjes groter dan €50,-.
Kan ik ook Grijntjes inleveren bij een online bestelling?
Ja, dat is mogelijk. Kijk op de pagina over Grijntjes om meer te weten te komen.
Bezorgt Bakkerij Van der Grijn mijn bestelling ook thuis?
Ja, wij kunnen je bestelling thuis bezorgen. Kijk hier waar we bezorgen en wat de bijbehorende bezorgkosten zijn. Bij een bestelling boven € 75,00 komen de bezorgkosten te vervallen.
Word ik sneller geholpen als ik alvast met iDeal betaal?
Nee, je krijgt in de winkel geen voorrang op andere klanten, maar de afhandeling gaat uiteraard wel vlotter.
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestelling wordt tussen 9 en 11 uur in de ochtend thuis bezorgd.
Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Dit kan vanaf het moment dat de desbetreffende winkel open is. Bekijk per winkel de openingstijden.
Hoe wordt mijn bestelling thuisbezorgd?
We hebben vaste bezorgers die de bestelling met een Van der Grijn auto thuisbezorgen.
Welke allergenen zitten er in de artikelen van Bakkerij Van der Grijn?
In onze artikelen kunnen meerdere allergenen voorkomen. Per artikel vermelden wij wat er in zit zodat je een zo compleet mogelijk beeld hebt. Kijk hiervoor op de productpagina's op onze website. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen.
Staan alle artikelen op de webshop?
Bijna alle artikelen staan in onze webshop. Bij een seizoensgebonden artikel kan het zijn dat deze alleen in winkel te bestellen is.
Kosten 2 halfjes brood net zoveel als 1 heel brood?
Ja, dat kost bij ons net zoveel. Wij rekenen voor het snijden en verpakken van brood niets extra's.
Ik heb een klacht over een artikel dat ik het gekocht bij Bakkerij Van der Grijn.
Wij vinden dit erg jammer en waarderen het enorm als klachten bij ons gemeld worden. We gaan dit dan samen met jou proberen op te lossen. De klachten die wij ontvangen, gebruiken we om onze service te verbeteren. Neem daarom contact op met de winkel waar het artikel gekocht is of mail naar brood@vandergrijn.nl